söndag 31 augusti 2014

Tyra på sjukhus

Min älskade lilla Tyra, och Fiffel & Tråds egen huskatt är sjuk.
I Torsdags var vi hos veterinären för att hon var hängig och hade feber.
Fick febernedsättande utskrivet, men på fredagen var hon lika hängig och hade hög feber.
Så i fredags kväll körde jag till närmsta djursjukhus med henne.
Och jag fick åka därifrån utan henne.
Så nu är hon inlagd på dropp.
Vet inte så mycket mer än att vissa prover inte är riktigt bra.
Eftersom det är helg kan de inte göra alla de undersökningar som de kan göra på vardagar.
Så vi kan bara vänta, och hoppas och hoppas och hoppas lite till.

Jag mår så dåligt och är så orolig.
Hon är bara 2 år! Min älskade lilla Tyra ♥. Finaste!
Samma ålder som Ebbe var i när han dog. Vad är detta?? En förbannelse?!

Ni vet den där känslan som man får när någon berättar något väldigt chockerande?
Den där känslan av att man blir påkörd av ett tåg.
Så känns det. Hela tiden. Och det släpper inte.
Snacka om att bli sjuk av oro.

Så jag ber er alla att hålla tummarna för min lilla älskling, det behövs!
Tänk gärna en liten tanke åt hennes håll.

10 kommentarer:

Linah sa...

Skänker tankar åt både Tyra och er.
<3

Yarn-Madness sa...

Åh, stackars lillmissen! :(
Tänker på er båda!

Saras pyssel sa...

Åh, men lilla Tyra! Jag hoppas att det ger med sig snarast!

Saras pyssel sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Felix sa...

Men stackars lilla Tyra! Håller tummar och tassar och sänder en liten bön att hon snart ska vara pigg och kry igen! Tänker på er och förstår er oro!

Kramar
Elisabet och Tiger

Sanne sa...

Håller alla tummar och tår!

Klockarbarn sa...

Håller självklart alla fingrar och tår som går för att Tyra blir frisk och kan koma hem igen. Hon verkar vara en sån tillgiven och go familjemedlem.

skapa och inreda sa...

Vet hur det känns. Hoppas nu att lilla Tyra får den hjälp hon behöver och att du snart har henne hemma igen.
Kram
Annika

Annika Berg sa...

Tänker på både dig och lilla Tyra. Hoppas verkligen att allt ska bli bra. Kram

Bibbis blandning sa...

Åh jag känner verkligen med dig. Det är för jäkligt när djuren blir sjuka. De är ju som ens bebis.
Jag hoppas verkligen att lilla vackra roliga Tyra blir frisk och pigg igen så vi snart får se henne här i bloggen igen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...