tisdag 25 februari 2014

Hinner inte med

Jag hinner inte riktigt med just nu.
Dagarna ser ungefär ut såhär (och då är diverse gråtattacker bortcensurerade):





Här fick jag en briljant idé så jag kunde vinna fem minuters sytid:


Jo, läget är såhär:
Pyret har blivit en busig, aktiv liten dam. Som har kli i munnen och är ganska mammig.
Och som blir uttråkad efter två sekunder.
Mer eller mindre precis som det ska vara, kan man säga :-)
Men detta i kombination med att morfarn inte är helt kurant kan bli lite mycket för mamman.
Morfarn har en elakhet i kroppen som måste opereras bort.
Elakheten verkar vara snäll trots allt, men det är ändå en del behandlingar, samt en ganska stor operation.

Så det är lite mycket just nu.
Ville bara säga det.
Men jag kommer fortfarande att synas här, även om det inte blir lika ofta.
Puss!

13 kommentarer:

Felix sa...

Hoppas att allt ordnar sig på bästa sätt så att morfar snart är kry igen, och att lilla pyret kan leka av sig ute i vårsolen. Ta hand om er!

Kram
Elisabet

PS. Vilken snygg klocka du piffade till!

Maria sa...

En intensiv men härlig ålder!
Hoppas allt blir bra med morfarn.

Yarn-Madness sa...

Intensivt, men åh så underbart! :)
Hoppas att morfar snabbt är på bättringsvägen igen!

Maria sa...

Vad tråkigt att din pappa inte mår bra! Hoppas att alla behandlingar går som de ska så att han snart är bra.

Sanna sa...

Hoppas att morfar snart är på benen igen <3

Sänder styrkekramar i massor <3
Sanna

lopplisa sa...

Ja, jösses vad barn har energi!! Där ligger man i lä. Hoppas på det bästa för pappa din! Att operationen går bra och att allt blir gott till slut!

Hedvig sa...

Förstår att du inte riktigt hinner med. Det gör inte jag heller trots att jag inte har en sån där liten... ;)

Men jag håller verkligen tummarna för att det går bra för din pappa.

Kram

heidi sa...

hoppas morfadern snart blir kurant igen!

under tiden så är det väl så att var sak har sin tid, och även om det blir mindre blogtid under en period, så får väl det vara i sin ordning:)

Alviti sa...

Känner igen det där :) Som du kanske Sett ska jag ha en utställning om återbruk. Jag håller på att gör en affisch och undrar om jag får "återbruka" ;) återbruk i din logga "Återbruk är kul"? Kram carolina

Alviti sa...

Var det ok att använda "Återbruk", så som du skrivit det, till affischen?

Lobben sa...

Var sak har sin tid, se nu till att ta hand om varandra första hand.

lopplisa sa...

Hoppas allt står väl till!! Förstår att bloggen inte är huvudprioritering just nu, men tänkte bara kika in och lämna en liten hälsning.

metamorphosis sa...

Som om inte det ena vore nog... <3

Skönt att höra att prognosen är god - och barn, ja de växer till sig vad det lider! ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...