lördag 29 december 2012

Tryckknappsinfo

Jag förstår att det är många av er som vill vet var jag har köpt mina fina tryckknappar.
Nu var det så att jag beställde min tång och mina 200 knappar via en bekant.
Men hon håller också till på sysidor på facebook, där hon brukar ta emot beställningar. Sen beställer hon hem tänger när det är minst 10 stycken anmälda tror jag.
Har ni facebook-konto så kolla i denna grupp: tygsamlarna, eller denna: vi sytokiga.

Jag tror inte tängerna finns att köpa i sverige, utan de beställs för det mesta från asien.
Det finns en sajt som jag vet att många här i sverige har beställt ifrån, och det är här.
Man kan alltså köpa ett startpaket med tång och 200 knappar, och det kostar runt 200 kronor beroende på var man handlar. Frakten har jag inte koll på eftersom jag hämtade mina hos min bekant.

Men i vilket fall som helst så är det billiga tryckknappar!

Och använder man en hel del så lönar det sig verkligen.
Plus att de finns i så många härliga färger.
De är i plast, men de håller fantastiskt bra, jag har inte hört något annat än postitiva åsikter om dem.
Och vill man sen ha fler tryckknappar så brukar det vara flera stycken som säljer dem på ovan nämnda facebooksidor.
Det finns till och med knappar med motiv, och så kan man få dem i olika storlekar.

Hoppas informationen hjälpte lite!
Behöver ni hjälp att hitta rätt på facebook så kan ni skriva en kommentar på Fiffel & Tråds sida så ska jag försöka hjälpa till.


Tillägg: Detta är alltså en KAM-tång, och funkar bara till KAM-knappar.
Så det inte blir något missförstånd!

7 kommentarer:

Black Iris sa...

Här är tydligen nåt som jag har missat. Måste genast kolla dessa FB-sidor. Jag ser ju att knapparna är både roliga och fina..

Kram Maidi

Malin på pastill.nu sa...

Jättefina knappar! Jag köpte min prymtång och knappar från en liten nätbutik. Minns ej vad det kostade, men säger som du, det är verkligen värt det!

Malin på pastill.nu sa...

Bibbis textil heter det!

Sanna sa...

SV: Absolut! Jag har fått din kommentar, har bara inte hunnit svara på alla kommentarer som jag fått över julen ännu.. =)

Vi är tillbaka i mitt gamla hus och nu hoppas jag att vi blir kvar. <3

Tyvärr har jag noll koll på vart alla mina tapeter är just nu. Men hojtar om dom dyker upp inom närmaste framtiden.. =)

Hoppas att allt är bra med dig och jag önskar dig en god fortsättning <3

Kraaam
Sanna

Felix sa...

Önskar dig ett gott slut och ett Gott Nytt År!
Elisabet

Anonym sa...

Önskar dig ett Gott slut o ett riktigt Gott Nytt År!

Kram från TINA

Henrietta sa...

Hej!

Här kan man beställa knappar och tång
http://shop.babythings.se/

Kram Henrietta

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...