söndag 9 december 2012

Julklappstips

Hejhej.
Jag har rotat fram några produkter som jag tänkte kanske kunde passa som julklappar.
Dessutom kör jag lite extra schyssta priser för att det är jul!

Så passa gärna på att handla Alla priser är inklusive frakt!
Erbjudandet gäller december ut.
Skriv en kommentar eller skicka ett mail till mig om du är intresserad av något!



Grön, virkad filt. Storleken är ca 75x55 cm. Av bomulls och akryl-garn.
Fler bilder finns här.
310 kronor inklusive frakt!



Virkad filt "i love random" (denna hjälpte mor mig att virka ♥) i akrylgarn.
Storlek ca 80x50 cm. Fler bilder finns här.
300 kronor inklusive frakt!


 
 
Det underbara lapptäcket Amalia! Helt i återbrukat material. Med retro bomullstyger och foder från en fleecefilt. Storlek ca 95 x 67. Se fler bilder här.
310 kronor inklusive frakt!



Söt prinsesstårta, som är virkad i akrylgarn, och som (tycker jag) har den perfekta gröna nyansen!
Diameter ca 13 cm. Fylld med vadd och stärkt med en bit kartong i botten.
120 kronor inklusive frakt!


Söt grön uggla, virkad i akryl och bomullsgarn.
Cirka 15 cm hög. Ugglan har säkerhetsögon och rekommenderas därför till barn över 3 år.
Se fler bilder här.
105 kronor inklusive frakt!


Till sist har jag tre fina sjalar till salu!


 
Ljuvlig sjal i lila/gråa nyanser. Garnet är en blandning av bland annat ull och mohair.
Väldigt mjuk och lätt!
Fler bilder finns här.
220 kronor inklusive frakt!
 


Denna sjal i beige är virkad av ett garn med av ull och viskos. Därför har den en fin lyster!
Sjalen mäter 205 cm i bredd, och är ca 80 cm från topp till spets.
210 kronor inklusive frakt!



Virkad blå sjal i fint mönster i mohairblandning.
150 cm i överkant, och 70 cm ner till spetsen.
Fler bilder finns här.
200 kronor inklusive frakt!

Hoppas ni hittar något ni gillar.

Trevlig 2:a advent på er!

2 kommentarer:

Emilia sa...

Så mycket fint!

Tyg och otyg sa...

Fina saker!
Men du, ska du inte spara filten som du och din mor virkat tillsammans till din egen bebis?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...