tisdag 3 april 2012

Gör mig glad

Gick runt och tog kort med mobilen ikväll, för att påminna mig själv om vad som gör mig glad.
Lite småsaker. O så det där allra största: kärleken ♥

Min strykbräda

Älskade, coolaste, underbaraste, mysigaste Ebbe ♥

Min bibel- frökatalogen! Jag drömmer, planerar och märker att fokus på odling är det som ger mig mest lugn.
Det skadar inte att min man ska bygga värsta fina odlingsplatsen till mig (tror jag).
Vilket för oss till nästa punkt:


Min man ♥
Han är fin.


Tyg!
Ger mig massa glädje just nu.

Och så blir jag glad av er! Ni är så fina.
Och alla kommentarer som kommer in värmer mitt hjärta ♥
Puss på er!

3 kommentarer:

skapa och inreda sa...

Nu blir jag glad!
Det finns massor att glädjas över. Jag tar till mig det.
Kram till dig från mig.
Annika

sofia sa...

<3!

Madeleine sa...

Det är rätt, fokusera på saker som gör dig glad! Det hjälper när allt känns så tungt :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...