fredag 6 januari 2012

Saker som flyttade under 2011

Det här inlägget kanske roar mig själv mest...
Jag tycker det är så fint att tänka på att något man själv har skapat hamnar hos någon annan, och kan göra nytta eller skapa glädje.

Så här kommer en liten bildkavalkad på saker som flyttade från Fiff till nya hem under året som gick:































Och till sist ett alldeles ljuvligt foto som jag fick av Hedvig för några veckor sedan.
För ni minns väl döskallekudden som jag skickade till henne?

Det verkar som om en väldigt speciell familjemedlem har lagt beslag på den...


Söta harpan!

Tack till er som har gett sakerna ett nytt hem, och till er som har hört av er och skickat foton på grejorna!

8 kommentarer:

Saras pyssel sa...

Så mycket fint du har hunnit med! Och så kul med min finfina kasse bland de andra bilderna! :-)

Carro sa...

Så mycket fint du har gjort =)
Jag gillar dina lapptäcken jätte mycket, så fina!
Ha en trevlig helg!
Carro

Lena sa...

Vad mycke fint du har gjort. :)

hennihenni sa...

Vilket kul inlägg! Dina alster trivs säkert bra i sina nya hem :)

Madeleine sa...

Åh, vad skoj! :D Påminner mig om att jag ska börja med en sjal till mor min... Men axlarna spökar tyvärr, du vet hur det är!

R´s sa...

Vilken ljuvlig bildkavalkad!

skapa och inreda sa...

Vad roligt att se alla härliga saker som du har gjort!
Du är duktig och flitig :)
Kram Annika

sofia sa...

Åh vad mysigt! Angående bäbisbyxor så använder jag alltid bara mudd & ingen resår. Det brukar räcka utmärkt för att hålla uppe byxorna ordentligt när det finns en stor blöjrumpa som fyller ut under mudden : )

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...