lördag 13 november 2010

Ett litet paket

...kom med posten!
Ett fint och uppmuntrande litet paket!

Se vilken fin baksida!


Och detta fanns i paketet. Och paketet kom ända från England, från söta Svala!
Jag fick en liten bonusvinst i en tävling som hon hade. Och jag älskar hennes små fåglar så mycket, och så fick jag en! En som jag kan ha som brosch. Toppen! Jag blev så glad så!
Dessutom fick jag en näsduksförvaring också, och allt låg i en fin hemmagjord påse.
Det förgyllde min dag! Tack Svala!

Titta på pippin:

Visst är den helt ljuvlig?

Tycker ni ska ta en titt hos henne faktiskt, jag blev så himla inspirerad när jag kikade in där första gången!

Det var glädje detta, och det vill jag sprida vidare till er alla. Kram!

14 kommentarer:

4U2 sa...

Visst är det fint med snälla människor?

Camillas virkhörna sa...

Så fin den är, grattis!

SUADDA sa...

Grattis till så fina saker!
Skall kika in hos henne nu :) Tack för tipset!

mosteringalisa sa...

Söt liten fågel och vilket fint paket!

Mia stickar sa...

Så söt liten fågel!

Sanne sa...

Grattis! Vilka fina grejer du fick!

Anita Tørmoen sa...

Så finfin liten fugl du har fått. Den siden skal jeg ta en titt på:)

Tina sa...

Så roligt med överraskning. Paket kan man inte få för ofta, speciellt inte i november. ;) Det var ett bra bloggtips. Tack för det!

Madeleine sa...

Supersöt fågel! Post-glädje! :)

Maria sa...

Det var en jättefin fågel! Förstår att du blev glad. Det behöver inte vara stora och märkvärdiga sasker för att man ska bli glad.
Kram!

Evas Pyssel sa...

Grattis Fiff !! Vad gulligt ! Kram Eva

Black Iris sa...

Din "knaskrage" i förra inlägget ser alldeles underbar ut. Det är det där lilla tokiga som gör susen.
Grattis till din bonusvinst också, jättesöt liten pippi.

Kram Maidi

ÄNGLASTINA sa...

Grattis till vinsten!!!!!!!!!!

Erica Bessant sa...

Åh vad bra att du gillar den! Jag satt och valde länge länge och fundrade. Magkänslan fick avgöra tillslut. =o)

(litet tack till dina fina bloggläsare också! för besöken hos mig och för fina små utrop om fågeln!)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...